merhabalar,
oradaki tüm modüllerin birer hizmet amacı var. eğer bütçeniz yetmiyorsa tabii ki de başka yazılımlara yönelebilirsiniz. "ekonomik olmasına rağmen daha nazlı ve zaman alan bir yöntem." demişsiniz wp için. benim için zaman paradan daha önemli mesela. kullanım kolaylığı ve bir çok özelliği için satın alıyor insanlar bu tarz paketleri. peynirin kilosu 300 TL olduğu ülkede bu rakamlar astronomik değil. ayrıca siz ticaret yapmak istiyorsunuz ve bütçe harcamak istemiyorsunuz gerçekten bu da çok saçma bir söz olmuş hocam. Kazık falan yazmışsınız yakışmıyor hocam gerek yok bu tarz söylemlere eğer bütçeniz yoksa almazsınız olur biter.
E-Ticaret Yazılımı mı Şirkete Ortak mı Belli Değil!
9
●520