uzmanforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yanlış anlamayın ama siz bu kafayla işletmenizi büyütemezsiniz. Ticaretinizi geliştirecek adımları atmayı dağıtmakla eş görüyorsanız işiniz zor. Eğer küçük bir işletme iseniz ve gücünüz yetmiyorsa elbet alternatif yollara göz atabilirsiniz. Benim anlatmak istediğim güzel bir temel için para veremeyeceğinizi söylediğiniz için adınıza üzüldüm. Şirketlerin hiçbiri gelişmek için harcama yapmadan ilerleyemez.
Yanlış yorumluyorsun hocam.. Dediğim şey şu o kadar para verdikten sonra video ekleyebilmek kadar temel olmazsa olmaz bir özelliği opsiyonel ayrıca ödemeye tabi yapmayı masum göremiyorum.. En düşük pakette vs anlarım ama en yüksek pakette bu kadar temel fonksiyonların hala extra olmasını kabul etmem.. Kendi adıma..