zekikaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış yorumluyorsun hocam.. Dediğim şey şu o kadar para verdikten sonra video ekleyebilmek kadar temel olmazsa olmaz bir özelliği opsiyonel ayrıca ödemeye tabi yapmayı masum göremiyorum.. En düşük pakette vs anlarım ama en yüksek pakette bu kadar temel fonksiyonların hala extra olmasını kabul etmem.. Kendi adıma..
Hocam piyasa bu, adam saçma sapan bir modül sistemi kurmuş her bir modül için fahiş ücretler istiyor. Ama bu işin piyasası böyle yapacak bişi yok ne yazık ki.. Basit bir örnek verirsek lüks bir araba alıyorsunuz mesela tek görevi ışıklandırma olan bir far için sizden 200.000 TL isteyebiliyorlar. Ne kadar büyükseniz o kadar büyük masraf yapmak zorundasınız bundan kaçış yok demek istiyorum.

https://www.sahibinden.com/ilan/yede...03477337/detay