uzmanforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beyefendi yıllık cüronuz çoksa neden vermeyesiniz? Her şey bana her şey bana diyen işletmeler asla ilerleyemez. Dış harcamalarınız olacak elbet ama getirisine göre ayaklarınızı uzatacaksınız.
Yıllık cirom çok olsa bile dağıtmaya niyetli olmam mı gerekiyor hocam bu nasıl bir bakış açısı... Ben en yüksek pakete 30 bin tl bayıldıktan sonra hala mesela ürün videosu eklemek kadar temel bir özelliğe niye ayrıca para ödüyorum? Ya da muhasebe programları ile entegrasyona.. Dış harcamaları elbette olacak firmanın kimse aksini beklemiyor ama kastımı doğru anlayın rica ediyorum...