zekikaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yıllık cirom çok olsa bile dağıtmaya niyetli olmam mı gerekiyor hocam bu nasıl bir bakış açısı... Ben en yüksek pakete 30 bin tl bayıldıktan sonra hala mesela ürün videosu eklemek kadar temel bir özelliğe niye ayrıca para ödüyorum? Ya da muhasebe programları ile entegrasyona.. Dış harcamaları elbette olacak firmanın kimse aksini beklemiyor ama kastımı doğru anlayın rica ediyorum...
Hocam yanlış anlamayın ama siz bu kafayla işletmenizi büyütemezsiniz. Ticaretinizi geliştirecek adımları atmayı dağıtmakla eş görüyorsanız işiniz zor. Eğer küçük bir işletme iseniz ve gücünüz yetmiyorsa elbet alternatif yollara göz atabilirsiniz. Benim anlatmak istediğim güzel bir temel için para veremeyeceğinizi söylediğiniz için adınıza üzüldüm. Şirketlerin hiçbiri gelişmek için harcama yapmadan ilerleyemez.