• 16-06-2023, 22:46:01
    #1
    Ben bu bataklığa düştüm siz düşmeyin diye kısaca yazıyorum. Alışverişlerim hepsiburada üzerinden olmuştır.
    Ge**Mobil üzerinden Mükemmel kalitede İphone 8 almıştım, iyi kalitede geldi ayrıca orta tuşunda aksaklık vardı, teslim iade süreci derken 1 haftayı buldu iade etmem. 6kya aldığım telefon 8k olmuştu bu süreçte, bende üstüne 500 koyayım plus versiyonunu alayım dedim. Bu seferde yerli ve milli olarak gündeme gelen Ves**el firmasının çatısı altında olan yine**ni firmasından plus modelini aldım, bu sefer de servis yok hatası aldım. Müşteri temsilicisi sabah 8 akşam 6 olduğu için onlarla da iletişim kuramadım, kargom 7de geldi, ya tamir isteyeceğim ya da değişim çünkü iade olursa başka telefon alamam aynı model.
    KISACA, bildiğinizden şaşmayın sıfır alın.
  • 16-06-2023, 22:48:41
    #2
    Hepsiburada üzerinden GetMobil'den Iphone 8 plus aldım. İlk gelen telefonda Wi-Fi sorunu vardı. Geri gönderdim. Anakartla ilgili bir problem var dediler ve değişim/iade teklif ettiler. Ben de değişim istedim. Sonra yeni telefonu gönderdiler. Sıfır sıkıntı. 1 seneye yakın oldu kullanıyorum.
  • 16-06-2023, 22:49:01
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yenilenmiş cihazlar tamamen şans işi aslında. Kimine iyi denk geliyor kimine sıkıntılı. Alırken riskini göz önünde bulundurmak lazım
  • 16-06-2023, 22:49:07
    #4
    Teknolojide her zaman sıfır tercih ederim. O jelatini ben yırtıcam kardeşim, yoksa rahat edemem.
  • 16-06-2023, 22:52:07
    #5
    themagicword adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepsiburada üzerinden GetMobil'den Iphone 8 plus aldım. İlk gelen telefonda Wi-Fi sorunu vardı. Geri gönderdim. Anakartla ilgili bir problem var dediler ve değişim/iade teklif ettiler. Ben de değişim istedim. Sonra yeni telefonu gönderdiler. Sıfır sıkıntı. 1 seneye yakın oldu kullanıyorum.
    Getmobil den alıcaktım plus versiyonu fakat 2 haftadır 10k bandındaydı yeni indirime girdi heralde şuan en ucuzu onlar satıyor, sanırım bende oradan alacağım iade edip.
    Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yenilenmiş cihazlar tamamen şans işi aslında. Kimine iyi denk geliyor kimine sıkıntılı. Alırken riskini göz önünde bulundurmak lazım
    Hocam 2de sıfırım şuan ben çok şanslıyım gerçekten.
    HazBusiness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teknolojide her zaman sıfır tercih ederim. O jelatini ben yırtıcam kardeşim, yoksa rahat edemem.
    maalesef şu zamanda benim açımdan pek mümkün olamıyor
  • 16-06-2023, 22:52:24
    #6
    Her zaman sıfır cihaz kullanın. Yenilenmiş cihazlar çoğunlukla sorunlu oluyor..
  • 16-06-2023, 22:57:26
    #7
    Poco f5'imi 14k ya aldim şuan 17k üzeri olmuş 2 ay once almiştim çok da memnunum bu paraya gidip ikince el telefon asla almazdım yeni her zaman yenidir.
  • 16-06-2023, 22:59:31
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Hocam vodafone'dan aldım ikinci el aynı şekilde mükemmel sınıfını Ouno Servisi diye bir yermiş telefon geldi hiç açılmadı. Sabaha kadar sarja taktım yine acılmadı geri gönderdim Ve kullanmadıgım telefonun 2 ay ödemesini yaptım 2 ay sonra para ödüyorlar geri neymiş sistem o şekilde ilerliyormus kesinlikle tavsiye etmem 5 fazla ver düşük model al ama sıfır al
  • 16-06-2023, 23:04:42
    #9
    Ucuz alacak kadar zengin değilim.