Hepsiburada üzerinden GetMobil'den Iphone 8 plus aldım. İlk gelen telefonda Wi-Fi sorunu vardı. Geri gönderdim. Anakartla ilgili bir problem var dediler ve değişim/iade teklif ettiler. Ben de değişim istedim. Sonra yeni telefonu gönderdiler. Sıfır sıkıntı. 1 seneye yakın oldu kullanıyorum.