themagicword adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hepsiburada üzerinden GetMobil'den Iphone 8 plus aldım. İlk gelen telefonda Wi-Fi sorunu vardı. Geri gönderdim. Anakartla ilgili bir problem var dediler ve değişim/iade teklif ettiler. Ben de değişim istedim. Sonra yeni telefonu gönderdiler. Sıfır sıkıntı. 1 seneye yakın oldu kullanıyorum.
Getmobil den alıcaktım plus versiyonu fakat 2 haftadır 10k bandındaydı yeni indirime girdi heralde şuan en ucuzu onlar satıyor, sanırım bende oradan alacağım iade edip.
Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yenilenmiş cihazlar tamamen şans işi aslında. Kimine iyi denk geliyor kimine sıkıntılı. Alırken riskini göz önünde bulundurmak lazım
Hocam 2de sıfırım şuan ben çok şanslıyım gerçekten.
HazBusiness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teknolojide her zaman sıfır tercih ederim. O jelatini ben yırtıcam kardeşim, yoksa rahat edemem.
maalesef şu zamanda benim açımdan pek mümkün olamıyor