Ben bu bataklığa düştüm siz düşmeyin diye kısaca yazıyorum. Alışverişlerim hepsiburada üzerinden olmuştır.
Ge**Mobil üzerinden Mükemmel kalitede İphone 8 almıştım, iyi kalitede geldi ayrıca orta tuşunda aksaklık vardı, teslim iade süreci derken 1 haftayı buldu iade etmem. 6kya aldığım telefon 8k olmuştu bu süreçte, bende üstüne 500 koyayım plus versiyonunu alayım dedim. Bu seferde yerli ve milli olarak gündeme gelen Ves**el firmasının çatısı altında olan yine**ni firmasından plus modelini aldım, bu sefer de servis yok hatası aldım. Müşteri temsilicisi sabah 8 akşam 6 olduğu için onlarla da iletişim kuramadım, kargom 7de geldi, ya tamir isteyeceğim ya da değişim çünkü iade olursa başka telefon alamam aynı model.
KISACA, bildiğinizden şaşmayın sıfır alın.