• 16-06-2023, 23:44:47
    #10
    ssmedyadanısmanlık adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam vodafone'dan aldım ikinci el aynı şekilde mükemmel sınıfını Ouno Servisi diye bir yermiş telefon geldi hiç açılmadı. Sabaha kadar sarja taktım yine acılmadı geri gönderdim Ve kullanmadıgım telefonun 2 ay ödemesini yaptım 2 ay sonra para ödüyorlar geri neymiş sistem o şekilde ilerliyormus kesinlikle tavsiye etmem 5 fazla ver düşük model al ama sıfır al
    Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yenilenmiş cihazlar tamamen şans işi aslında. Kimine iyi denk geliyor kimine sıkıntılı. Alırken riskini göz önünde bulundurmak lazım
    themagicword adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepsiburada üzerinden GetMobil'den Iphone 8 plus aldım. İlk gelen telefonda Wi-Fi sorunu vardı. Geri gönderdim. Anakartla ilgili bir problem var dediler ve değişim/iade teklif ettiler. Ben de değişim istedim. Sonra yeni telefonu gönderdiler. Sıfır sıkıntı. 1 seneye yakın oldu kullanıyorum.
    Tecrübesi olan arkadaşları alıntıladım sizce tamir mi ettireyim yoksa iade edip getmobil'den mi alayım?
  • 17-06-2023, 00:23:11
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yenilenmiş cihazlarda easycep iyi sanırım
  • 17-06-2023, 00:30:37
    #12
    Haklısın hocam. Orijinal parça kullanmıyorlar.
  • 17-06-2023, 00:34:20
    #13
    ha gidip telefoncudan ikinci el almışsın ha internetten yenilenmiş telefon almışsın aynı olay tamamen şans her zaman sıfır iyidir biraz pahalı olur ama üzmez en azından
  • 17-06-2023, 00:58:05
    #14
    Nette de hep olumsuz yorumlar var. Düşük model olsun 0 olsun.
  • 17-06-2023, 19:46:17
    #15
    Yıllarca günün 24 saat çalışan bir cihaz yenilense ne olacak? Cihazda hiç bir sıkıntı olmasa dahi sıfırıyla kıyaslandığında en az yarı yarıya performans kaybı olduğunu görürsünüz zaten.