ssmedyadanısmanlık adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam vodafone'dan aldım ikinci el aynı şekilde mükemmel sınıfını Ouno Servisi diye bir yermiş telefon geldi hiç açılmadı. Sabaha kadar sarja taktım yine acılmadı geri gönderdim Ve kullanmadıgım telefonun 2 ay ödemesini yaptım 2 ay sonra para ödüyorlar geri neymiş sistem o şekilde ilerliyormus kesinlikle tavsiye etmem 5 fazla ver düşük model al ama sıfır al
Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yenilenmiş cihazlar tamamen şans işi aslında. Kimine iyi denk geliyor kimine sıkıntılı. Alırken riskini göz önünde bulundurmak lazım
themagicword adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hepsiburada üzerinden GetMobil'den Iphone 8 plus aldım. İlk gelen telefonda Wi-Fi sorunu vardı. Geri gönderdim. Anakartla ilgili bir problem var dediler ve değişim/iade teklif ettiler. Ben de değişim istedim. Sonra yeni telefonu gönderdiler. Sıfır sıkıntı. 1 seneye yakın oldu kullanıyorum.
Tecrübesi olan arkadaşları alıntıladım sizce tamir mi ettireyim yoksa iade edip getmobil'den mi alayım?