Hocam vodafone'dan aldım ikinci el aynı şekilde mükemmel sınıfını Ouno Servisi diye bir yermiş telefon geldi hiç açılmadı. Sabaha kadar sarja taktım yine acılmadı geri gönderdim Ve kullanmadıgım telefonun 2 ay ödemesini yaptım 2 ay sonra para ödüyorlar geri neymiş sistem o şekilde ilerliyormus kesinlikle tavsiye etmem 5 fazla ver düşük model al ama sıfır al
Yenilenmiş cihazlar tamamen şans işi aslında. Kimine iyi denk geliyor kimine sıkıntılı. Alırken riskini göz önünde bulundurmak lazım
Hepsiburada üzerinden GetMobil'den Iphone 8 plus aldım. İlk gelen telefonda Wi-Fi sorunu vardı. Geri gönderdim. Anakartla ilgili bir problem var dediler ve değişim/iade teklif ettiler. Ben de değişim istedim. Sonra yeni telefonu gönderdiler. Sıfır sıkıntı. 1 seneye yakın oldu kullanıyorum.
Tecrübesi olan arkadaşları alıntıladım sizce tamir mi ettireyim yoksa iade edip getmobil'den mi alayım?