Hocam vodafone'dan aldım ikinci el aynı şekilde mükemmel sınıfını Ouno Servisi diye bir yermiş telefon geldi hiç açılmadı. Sabaha kadar sarja taktım yine acılmadı geri gönderdim Ve kullanmadıgım telefonun 2 ay ödemesini yaptım 2 ay sonra para ödüyorlar geri neymiş sistem o şekilde ilerliyormus kesinlikle tavsiye etmem 5 fazla ver düşük model al ama sıfır al