tiscali adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
BionTech Yapanlar Hakim Karşısına Çıkacak.
88
●5.682
- 11-06-2023, 15:55:28Büyük resim vs. ispat etme amacım yok. Seçenek dahilindeydi, bende güvenmeyip reddettim.aliarbak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-06-2023, 16:04:10Hocam bizim de dahil olmak üzere onlarca devletin başbakanları, cumhurbaşkanları, bakanları da bu aşıları yaptırdılar. Lütfen BionTech'in böyle bir hata yapma lüksü veya sorumsuzluğu olduğuna nasıl bu kadar emin olabilirsiniz?AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-06-2023, 16:10:12İnsanlar aşı yaptırdıkları için bir çok insan nezle veya grip gibi atlattığı için insanlar hastanelik, entübelik duruma gelmiyor. Geçen sene Temmuz ayında kız kardeşim Covid oldu. Bağışıklık, solunum gibi konularda ben ona göre normalde çok daha kötüyümdür. Covid öncesinde kışları en az 2 kere grip olur, 1 hafta - 10 gün ağır - perişan bir grip süreçleri sık sık yaşardım. Kendisi 2 doz aşı ile neredeyse zatürre algısı oluşturacak düzeyde geçirirken Covid'i ( ki hastanede pcr testi gerek görmeyip akciğer filmi üzerinden covid olmadığını söyleyip göndermişlerdi ne yazık ki ). Kendisinden 1 gün sonra benimde akıntımın, belirtilerimin başlamasıyla gidip PCR testi yaptırınca öğrendik ki Covid olmuşuz. Ben nezle - grip arasında biraz halsizlik, burun akıntısı, boğaz ağrısı ile geçirirken kendisi ciddi öksürük ve tıkanma krizleri yaşadı ki aramızdaki fark sadece 1 doz aşıydı ( Kısa bir süre önce 3. dozu yaptırmıştım ). Ben ne olur ne olmaz dışarı, toplu taşımaya giriyorum yazın ortasında grip gibi sürünemem deyip yaptırmıştım ki iyi ki yaptırmışım diyorum.Aktimur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://covid19asi.saglik.gov.tr/
Yani aşı karşıtlığı ülkemizde sanıldığı kadar mantıklı, doğru, güçlü bulunup çoğunluk olan bir şey değil, azınlık bir grubun sesinin fazla ve gür çıkması buna bağlı algıda seçicilik yanılsaması.Alıntı
Nasıl bu kadar özgüvenli olabiliyorsunuz anlamıyorum gerçekten. 1. Doz yaptıranlardan bakacak olursak %7'lik veya 2. dozda %15'lik bir grup - çoğunluğun kendini bu kadar kalabalık veya güçlü, haklı - doğru görme özgüveni enteresan. Bu kadar maliyet ile bunca aşı alındı, bu kadar aşıya onca insanlar yalan - yanlış bilgi propagandalarına rağmen yine emek - zahmet gösterip oldular. ( Yakınlarımdan da sosyal medyada manevi veya maddi bencilce kazanımlar için hiçbir dayanağı araştırması elle tutulur sonucu - kanıtı olmayan sözde doktorların, uzmanların, twit ve youtube short, tik tok uzmanlarının manipülasyonları dolasıyla )
Sonra Covid nereye gitti. Bir savaş verildi ve bu savaşta ciddi bir emek verildi sonucunda kazandık ne oldu düşman nerede diyorsunuz. Aşı öncesi Nisan ayında kaç günlük tam kapanma dönemini yaşamamışız gibi ki siyasettede aşı karşıtlığı gibi anlamsız tabuları olan önemli isimler vardı "şükür" ki rasyonel görevlilerimiz hastanelerin, eğitim ve iş hayatının nasıl bir çöküntüye uğradığını gördü de hem aşıların temini, hem yanlışlarla - eksikliklerle de olsa hastalığı engellemek için bir şeyler denendi - gerçekleştirildi. - 11-06-2023, 16:54:52Coğrafyadandır hocam bu durumda olmayan kimse yoktur eminim.AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-06-2023, 19:54:08Her kalp krizi geçiren bionteche dava açıyor

Benim bir çok tanıdığım vefat etti corona sebebiyle, aşı olmadığı için özellikle ya da aşı çıkmadan.
Biz en azından aşı olarak yaşadık, hafif atlattık. Belki olmasak ölecektik, o yüzden çokta tınlamıyorum.
Böyle spekülasyonlar her zaman çıkacaktır. - 11-06-2023, 19:56:42Bende arkadaşı vvefat etmeden önce ziyarete gittim.BlueGreen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendisi 39 yaşındaydı ve sapasağlam çocuktu.
Kendine çok iyi bakardı.
Whatsapp grubunda hepimiz aşı olduk, bir tek o olmadı.
Aşı karşıtıydı.
Koç hastanesine yattı korona sebebiyle ve 10 gün içerisinde vefat etti.
Ziyarete gittiğimiz üniversite profu, yoğun bakımda yatanların hepsinin aşısız olduğunu söyledi.
Eğer aşı olsa bu hale gelmezdi de dedi.
He koskoca Koç Unv Hastanesi profu bize yalan mı söyledi bilemiyorum.

