KeyCodE adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
BionTech Yapanlar Hakim Karşısına Çıkacak.
88
●5.682
- 11-06-2023, 12:47:20Demir eksiliği varmış bir süredir. Kan şurubu içiyorum bu aralar.AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-06-2023, 12:48:09Üyeliği durdurulduGeçmiş olsun hocam.Muhammet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocam.KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel ücret ödemeye baslarlarsa herkes suç duyurusunda bulunur bence hocam 😂dev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 11-06-2023, 12:49:37AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu aşılar barkodlu aşılar çoğu aşı boş olduğu söyleniyor bir şey olmadı diyenlere belki de boş aşılar geldi yani su sadece - 11-06-2023, 12:50:38Üyeliği durdurulduHer şey olabilir üstad arka planını hiç bilmiyoruz.DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-06-2023, 12:59:12Kesinlikle yan etkileri oluyor, bende de 3. dozdan sonra özellikle kalp çarpıntısı başladı, 4-5 ay boyunca bildiğin kalbimin hızlı attığını hissedebiliyordum, doktora gidiyorum bir şey yok diyorlar ama kalbim yerinden çıkacakmış gibi oluyordu, hiç bir şey yoktu o zamana kadar. Şuanda çok nadiren de olsa oluyor. Ayrıca, belki saçma gelecek veya bilimsel bir şeye dayandırmıyorum fakat etrafımda genç yaşta çok fazla kansere yakalanan sayısı arttı. Arkadaşımın ablası daha 34 yaşında 2 çocuğu var akciğer kanserinden vefat etti 2 hafta önce, 1 arkadaşımın abisi tedavi görüyor, eniştenin babasında da leke çıkmış biyopsi yaptılar kanser dediler, sıçrayıp sıçramadığına bakacaklar şimdi. Bilmiyorum tesadüf de olabilir, fakat durumlar böyle şuanda. Yan etkileri kesinlikle var diye düşünüyorum.
- 11-06-2023, 13:00:532 Doz BionTech oldum ben de. Hatta hastalığım sebebiyle 65 yaş üstü grup ile beraber ilk olanlardanım. Fakat genel olarak insanımızdaki pasif, daha yorulur halde hissetme durumunun sebebini ülkemizdeki ekonomik ve siyasi durumun verdiği tükenmişliğin sebep olduğunu düşünüyorum. Saygılar.
