• 11-06-2023, 12:45:45
    #28
    Üyeliği durduruldu
    KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 doz olduk hocam.
    Sizde etki var mi hocam ?
  • 11-06-2023, 12:46:17
    #29
    3 dozun da hakkını verdim bende bir şey yok ritim bozukluğu var da o hep vardı bende
  • 11-06-2023, 12:47:00
    #30
    dev
    Kurumsal Üye
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100 lerce şikayet varmış hocam tek 2 değil.
    Tazminati duyan kosmutur
  • 11-06-2023, 12:47:20
    #31
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizde etki var mi hocam ?
    Demir eksiliği varmış bir süredir. Kan şurubu içiyorum bu aralar.
  • 11-06-2023, 12:48:09
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Muhammet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 dozun da hakkını verdim bende bir şey yok ritim bozukluğu var da o hep vardı bende
    Geçmiş olsun hocam.
    KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demir eksiliği varmış bir süredir. Kan şurubu içiyorum bu aralar.
    Geçmiş olsun hocam.
    dev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tazminati duyan kosmutur
    Güzel ücret ödemeye baslarlarsa herkes suç duyurusunda bulunur bence hocam 😂
  • 11-06-2023, 12:49:37
    #33
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam.

    Geçmiş olsun hocam.

    Güzel ücret ödemeye baslarlarsa herkes suç duyurusunda bulunur bence hocam 😂

    bu aşılar barkodlu aşılar çoğu aşı boş olduğu söyleniyor bir şey olmadı diyenlere belki de boş aşılar geldi yani su sadece
  • 11-06-2023, 12:50:38
    #34
    Üyeliği durduruldu
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu aşılar barkodlu aşılar çoğu aşı boş olduğu söyleniyor bir şey olmadı diyenlere belki de boş aşılar geldi yani su sadece
    Her şey olabilir üstad arka planını hiç bilmiyoruz.
  • 11-06-2023, 12:59:12
    #35
    FHO
    E-Commerce & Dropshipping
    Kesinlikle yan etkileri oluyor, bende de 3. dozdan sonra özellikle kalp çarpıntısı başladı, 4-5 ay boyunca bildiğin kalbimin hızlı attığını hissedebiliyordum, doktora gidiyorum bir şey yok diyorlar ama kalbim yerinden çıkacakmış gibi oluyordu, hiç bir şey yoktu o zamana kadar. Şuanda çok nadiren de olsa oluyor. Ayrıca, belki saçma gelecek veya bilimsel bir şeye dayandırmıyorum fakat etrafımda genç yaşta çok fazla kansere yakalanan sayısı arttı. Arkadaşımın ablası daha 34 yaşında 2 çocuğu var akciğer kanserinden vefat etti 2 hafta önce, 1 arkadaşımın abisi tedavi görüyor, eniştenin babasında da leke çıkmış biyopsi yaptılar kanser dediler, sıçrayıp sıçramadığına bakacaklar şimdi. Bilmiyorum tesadüf de olabilir, fakat durumlar böyle şuanda. Yan etkileri kesinlikle var diye düşünüyorum.
  • 11-06-2023, 13:00:53
    #36
    2 Doz BionTech oldum ben de. Hatta hastalığım sebebiyle 65 yaş üstü grup ile beraber ilk olanlardanım. Fakat genel olarak insanımızdaki pasif, daha yorulur halde hissetme durumunun sebebini ülkemizdeki ekonomik ve siyasi durumun verdiği tükenmişliğin sebep olduğunu düşünüyorum. Saygılar.