2 Doz BionTech oldum ben de. Hatta hastalığım sebebiyle 65 yaş üstü grup ile beraber ilk olanlardanım. Fakat genel olarak insanımızdaki pasif, daha yorulur halde hissetme durumunun sebebini ülkemizdeki ekonomik ve siyasi durumun verdiği tükenmişliğin sebep olduğunu düşünüyorum. Saygılar.