AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocam.

Geçmiş olsun hocam.

Güzel ücret ödemeye baslarlarsa herkes suç duyurusunda bulunur bence hocam 😂

bu aşılar barkodlu aşılar çoğu aşı boş olduğu söyleniyor bir şey olmadı diyenlere belki de boş aşılar geldi yani su sadece