E-Commerce & Dropshipping
Kesinlikle yan etkileri oluyor, bende de 3. dozdan sonra özellikle kalp çarpıntısı başladı, 4-5 ay boyunca bildiğin kalbimin hızlı attığını hissedebiliyordum, doktora gidiyorum bir şey yok diyorlar ama kalbim yerinden çıkacakmış gibi oluyordu, hiç bir şey yoktu o zamana kadar. Şuanda çok nadiren de olsa oluyor. Ayrıca, belki saçma gelecek veya bilimsel bir şeye dayandırmıyorum fakat etrafımda genç yaşta çok fazla kansere yakalanan sayısı arttı. Arkadaşımın ablası daha 34 yaşında 2 çocuğu var akciğer kanserinden vefat etti 2 hafta önce, 1 arkadaşımın abisi tedavi görüyor, eniştenin babasında da leke çıkmış biyopsi yaptılar kanser dediler, sıçrayıp sıçramadığına bakacaklar şimdi. Bilmiyorum tesadüf de olabilir, fakat durumlar böyle şuanda. Yan etkileri kesinlikle var diye düşünüyorum.