3 dozun da hakkını verdim bende bir şey yok ritim bozukluğu var da o hep vardı bende
Geçmiş olsun hocam.
Demir eksiliği varmış bir süredir. Kan şurubu içiyorum bu aralar.
Geçmiş olsun hocam.
Tazminati duyan kosmutur
Güzel ücret ödemeye baslarlarsa herkes suç duyurusunda bulunur bence hocam 😂