Bu Gonyalilar uyanik adam, baksana bu konuya ben asi olmadim, saglikliyim vs. gibi yorum yazanlar hemen hemen hepsi Gonyali..

Ispat çabasında değilim, aşıya da gerek duymadım. Çevremide olmamaları konusunda uyardım. Merak ettiğim bir nokta var. Covid bitti mi nereye gitti?