Pandemi de Türkiye'de ailemin yanındaydım. Sinovac oldum 2 tane. Sonra baktım yurtdisina cikislarda Biontech gerekiyor mecbur 2 de ondan çaktırdım. Şu an 4 aşılıyım yani ben bile mutasyona uğramadıysam size bisey olmaz rahat olun
saçmalık tamamen, tüm aşılar virüsü zayıflatıp enjekte edilerek yapılmaktadır. Coronada da aynı şekilde yapıldı. Yani bunlar aşının yan etkileri değil, corona'nın yan etkileri...
Hocam bu işin mutfağında olan profesörler bile itiraf ederken bunu siz sırf aşı oldunuz diye aşı güzellemesi yapmayın bence, burda kimse aşılara karşı değil, bu şekilde aceleye getirilen ve olumsuz sonuçları aşikar olan bir şeye karşılar, buyrun işin mutfağı neler diyor: https://twitter.com/turhanbozkurtv/s...0bg0dEGZA17Gew
Kesinlikle yan etkileri oluyor, bende de 3. dozdan sonra özellikle kalp çarpıntısı başladı, 4-5 ay boyunca bildiğin kalbimin hızlı attığını hissedebiliyordum, doktora gidiyorum bir şey yok diyorlar ama kalbim yerinden çıkacakmış gibi oluyordu, hiç bir şey yoktu o zamana kadar. Şuanda çok nadiren de olsa oluyor. Ayrıca, belki saçma gelecek veya bilimsel bir şeye dayandırmıyorum fakat etrafımda genç yaşta çok fazla kansere yakalanan sayısı arttı. Arkadaşımın ablası daha 34 yaşında 2 çocuğu var akciğer kanserinden vefat etti 2 hafta önce, 1 arkadaşımın abisi tedavi görüyor, eniştenin babasında da leke çıkmış biyopsi yaptılar kanser dediler, sıçrayıp sıçramadığına bakacaklar şimdi. Bilmiyorum tesadüf de olabilir, fakat durumlar böyle şuanda. Yan etkileri kesinlikle var diye düşünüyorum.
Pandemi de Türkiye'de ailemin yanındaydım. Sinovac oldum 2 tane. Sonra baktım yurtdisina cikislarda Biontech gerekiyor mecbur 2 de ondan çaktırdım. Şu an 4 aşılıyım yani ben bile mutasyona uğramadıysam size bisey olmaz rahat olun
Yani insandan insana değişir hocam bir DNA da denenmiş yan etki başka DNA da sonuç vermez.
Hocam bu işin mutfağında olan profesörler bile itiraf ederken bunu siz sırf aşı oldunuz diye aşı güzellemesi yapmayın bence, burda kimse aşılara karşı değil, bu şekilde aceleye getirilen ve olumsuz sonuçları aşikar olan bir şeye karşılar, buyrun işin mutfağı neler diyor: https://twitter.com/turhanbozkurtv/s...0bg0dEGZA17Gew
Şu aşı muhabbeti kalp rahatsızlıkları panik atağı iyiden iyiye tetikliyor. Olmuş bulunduk aşıyı ne halt edecez o zaman ? Kalp krizini mi bekleyeceğiz artık ne zaman gelecek diye ? Ayrıca eskiden olmuyor muydu bu kalp krizi denen zıkkım onu anlamıyorum sosyal medya mı vardı o zaman ? İyice sıyırcaz bu gidişle.
Hocam bu işin mutfağında olan profesörler bile itiraf ederken bunu siz sırf aşı oldunuz diye aşı güzellemesi yapmayın bence, burda kimse aşılara karşı değil, bu şekilde aceleye getirilen ve olumsuz sonuçları aşikar olan bir şeye karşılar, buyrun işin mutfağı neler diyor: https://twitter.com/turhanbozkurtv/s...0bg0dEGZA17Gew
Adam bilimsel bir calisma yapmadim diyor. Siz de kalkmis delil olarak paylasiyorsunuz. Ya birakin gozunuzu seveyim paylasmayin boyle komik seyler