saçmalık tamamen, tüm aşılar virüsü zayıflatıp enjekte edilerek yapılmaktadır. Coronada da aynı şekilde yapıldı. Yani bunlar aşının yan etkileri değil, corona'nın yan etkileri...
Hocam bu işin mutfağında olan profesörler bile itiraf ederken bunu siz sırf aşı oldunuz diye aşı güzellemesi yapmayın bence, burda kimse aşılara karşı değil, bu şekilde aceleye getirilen ve olumsuz sonuçları aşikar olan bir şeye karşılar, buyrun işin mutfağı neler diyor:
https://twitter.com/turhanbozkurtv/s...0bg0dEGZA17Gew