Şu aşı muhabbeti kalp rahatsızlıkları panik atağı iyiden iyiye tetikliyor. Olmuş bulunduk aşıyı ne halt edecez o zaman ? Kalp krizini mi bekleyeceğiz artık ne zaman gelecek diye ? Ayrıca eskiden olmuyor muydu bu kalp krizi denen zıkkım onu anlamıyorum sosyal medya mı vardı o zaman ? İyice sıyırcaz bu gidişle.