Pandemi de Türkiye'de ailemin yanındaydım. Sinovac oldum 2 tane. Sonra baktım yurtdisina cikislarda Biontech gerekiyor mecbur 2 de ondan çaktırdım. Şu an 4 aşılıyım yani ben bile mutasyona uğramadıysam size bisey olmaz rahat olun