• 11-06-2023, 13:04:36
    #37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Pandemi de Türkiye'de ailemin yanındaydım. Sinovac oldum 2 tane. Sonra baktım yurtdisina cikislarda Biontech gerekiyor mecbur 2 de ondan çaktırdım. Şu an 4 aşılıyım yani ben bile mutasyona uğramadıysam size bisey olmaz rahat olun
  • 11-06-2023, 13:44:32
    #38
    Cengiz Atay'ın da dediği gibi "hiçbişey ama hiçbişey u mu rum da değil."
  • 11-06-2023, 13:46:24
    #39
    kaanilbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saçmalık tamamen, tüm aşılar virüsü zayıflatıp enjekte edilerek yapılmaktadır. Coronada da aynı şekilde yapıldı. Yani bunlar aşının yan etkileri değil, corona'nın yan etkileri...
    Hocam bu işin mutfağında olan profesörler bile itiraf ederken bunu siz sırf aşı oldunuz diye aşı güzellemesi yapmayın bence, burda kimse aşılara karşı değil, bu şekilde aceleye getirilen ve olumsuz sonuçları aşikar olan bir şeye karşılar, buyrun işin mutfağı neler diyor:

    https://twitter.com/turhanbozkurtv/s...0bg0dEGZA17Gew
  • 11-06-2023, 13:47:53
    #40
    KerMErbay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şurda yaşayacağımız maks 70 sene ne kastınız ya
    işte sorun burada 1 kere 70 sene yaşayacağız ve en güzel şekilde yaşamamız gerekiyor.
  • 11-06-2023, 13:53:27
    #41
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Çok şükür aşıya direnenlerdeni. u yüzden hep çevremde de eleştirildim. Eşim bile
    Ama çok şükür zıpkın gibiyim.. (maşallah deyin)
  • 11-06-2023, 14:07:03
    #42
    Üyeliği durduruldu
    Fatihh41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle yan etkileri oluyor, bende de 3. dozdan sonra özellikle kalp çarpıntısı başladı, 4-5 ay boyunca bildiğin kalbimin hızlı attığını hissedebiliyordum, doktora gidiyorum bir şey yok diyorlar ama kalbim yerinden çıkacakmış gibi oluyordu, hiç bir şey yoktu o zamana kadar. Şuanda çok nadiren de olsa oluyor. Ayrıca, belki saçma gelecek veya bilimsel bir şeye dayandırmıyorum fakat etrafımda genç yaşta çok fazla kansere yakalanan sayısı arttı. Arkadaşımın ablası daha 34 yaşında 2 çocuğu var akciğer kanserinden vefat etti 2 hafta önce, 1 arkadaşımın abisi tedavi görüyor, eniştenin babasında da leke çıkmış biyopsi yaptılar kanser dediler, sıçrayıp sıçramadığına bakacaklar şimdi. Bilmiyorum tesadüf de olabilir, fakat durumlar böyle şuanda. Yan etkileri kesinlikle var diye düşünüyorum.
    Haklısınız hocam.
    OdeKullan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pandemi de Türkiye'de ailemin yanındaydım. Sinovac oldum 2 tane. Sonra baktım yurtdisina cikislarda Biontech gerekiyor mecbur 2 de ondan çaktırdım. Şu an 4 aşılıyım yani ben bile mutasyona uğramadıysam size bisey olmaz rahat olun
    Yani insandan insana değişir hocam bir DNA da denenmiş yan etki başka DNA da sonuç vermez.
    HazBusiness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cengiz Atay'ın da dediği gibi "hiçbişey ama hiçbişey u mu rum da değil."

    BlueGreen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu işin mutfağında olan profesörler bile itiraf ederken bunu siz sırf aşı oldunuz diye aşı güzellemesi yapmayın bence, burda kimse aşılara karşı değil, bu şekilde aceleye getirilen ve olumsuz sonuçları aşikar olan bir şeye karşılar, buyrun işin mutfağı neler diyor:

    https://twitter.com/turhanbozkurtv/s...0bg0dEGZA17Gew
    Yani bende dinledim haklı.
    Apomen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte sorun burada 1 kere 70 sene yaşayacağız ve en güzel şekilde yaşamamız gerekiyor.
    Haklisiniz hocam
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok şükür aşıya direnenlerdeni. u yüzden hep çevremde de eleştirildim. Eşim bile
    Ama çok şükür zıpkın gibiyim.. (maşallah deyin)
    Maşallah bende direndim olmayacaktim ama okul zorladı saolsun.
  • 11-06-2023, 14:22:45
    #43
    Şu aşı muhabbeti kalp rahatsızlıkları panik atağı iyiden iyiye tetikliyor. Olmuş bulunduk aşıyı ne halt edecez o zaman ? Kalp krizini mi bekleyeceğiz artık ne zaman gelecek diye ? Ayrıca eskiden olmuyor muydu bu kalp krizi denen zıkkım onu anlamıyorum sosyal medya mı vardı o zaman ? İyice sıyırcaz bu gidişle.
  • 11-06-2023, 14:30:14
    #44
    Aile içinde o kadar baskıya rağmen hiçbir aşı olmadım, memnunum
  • 11-06-2023, 14:30:38
    #45
    dev
    Kurumsal Üye
    BlueGreen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu işin mutfağında olan profesörler bile itiraf ederken bunu siz sırf aşı oldunuz diye aşı güzellemesi yapmayın bence, burda kimse aşılara karşı değil, bu şekilde aceleye getirilen ve olumsuz sonuçları aşikar olan bir şeye karşılar, buyrun işin mutfağı neler diyor:

    https://twitter.com/turhanbozkurtv/s...0bg0dEGZA17Gew
    Adam bilimsel bir calisma yapmadim diyor. Siz de kalkmis delil olarak paylasiyorsunuz. Ya birakin gozunuzu seveyim paylasmayin boyle komik seyler