Her kalp krizi geçiren bionteche dava açıyor
Benim bir çok tanıdığım vefat etti corona sebebiyle, aşı olmadığı için özellikle ya da aşı çıkmadan.
Biz en azından aşı olarak yaşadık, hafif atlattık. Belki olmasak ölecektik, o yüzden çokta tınlamıyorum.
Böyle spekülasyonlar her zaman çıkacaktır.