AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yan etkileri dolayısı ile hakim karşısına çıkacaklar bende olduğum için pişmanım eskiden daha atak daha güçlü vs hissediyordum artık daha pasif daha çabuk yorulur hale geldim bilmiyorum tek bende mi var ama her şey covidden sonra tetikledi.
Hocam bizim de dahil olmak üzere onlarca devletin başbakanları, cumhurbaşkanları, bakanları da bu aşıları yaptırdılar. Lütfen BionTech'in böyle bir hata yapma lüksü veya sorumsuzluğu olduğuna nasıl bu kadar emin olabilirsiniz?