Hocam bu işin mutfağında olan profesörler bile itiraf ederken bunu siz sırf aşı oldunuz diye aşı güzellemesi yapmayın bence, burda kimse aşılara karşı değil, bu şekilde aceleye getirilen ve olumsuz sonuçları aşikar olan bir şeye karşılar, buyrun işin mutfağı neler diyor:
https://twitter.com/turhanbozkurtv/s...0bg0dEGZA17Gew
Bende arkadaşı vvefat etmeden önce ziyarete gittim.
Kendisi 39 yaşındaydı ve sapasağlam çocuktu.
Kendine çok iyi bakardı.
Whatsapp grubunda hepimiz aşı olduk, bir tek o olmadı.
Aşı karşıtıydı.
Koç hastanesine yattı korona sebebiyle ve 10 gün içerisinde vefat etti.
Ziyarete gittiğimiz üniversite profu, yoğun bakımda yatanların hepsinin aşısız olduğunu söyledi.
Eğer aşı olsa bu hale gelmezdi de dedi.
He koskoca Koç Unv Hastanesi profu bize yalan mı söyledi bilemiyorum.