• 22-05-2023, 19:34:58
    Ensalgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3+1 120m evin nesi küçük Allah aşkına? 2+1 85m evde yaşıyoruz biz.
    Dinazor besleyecekler belkide evde o yüzden beğenmediler.
    Damat değilde ev beğeniyorlarsa sıkıntı.
    Herşeyden önce ahlak önemli gerisi çözülür zaten. Ahlak yoksa sıkıntı büyük.
  • 22-05-2023, 19:40:27
    Sen olanakları sunarsin, kabul edip etmemek ona kalmış.
    Yanlış anlaşılmak istemem fakat millet kiradan kurtulamıyor, sizin ev var daha da beğenmiyor.
  • 22-05-2023, 19:44:36
    yol yakınkan ayrıl o ilişki sana 2 seneye kalmaz nafakayla geri döner uzak dur bence
  • 22-05-2023, 19:46:21
    Günümüzde ne yazık ki herşey maddiyata dayanmış durumda kimse babasının evini hatırlamıyor herkes villada yaşama hayali kuruyor. Sizin durumunuza gelince maddiyata önem veren kimseyi hayatınızda tutmanızı doğru bulmam evi beğenmeyen yarın para uğruna seni beğenmez
  • 22-05-2023, 19:58:20
    Ben evlendikten 2 ay sonra deprem oldu, depremden sonraki ilk gece sadece bir halının üstünde, üzerimizde birşey alamadan uyuduk, uyandığımızda ne eşyalar umrumuzdaydı nede ev umrumuzda oldu, çünkü yaşıyorduk, hayattaydık ve en önemlisi yan yana ve sağlıklıydık. tüm tabak bardak gibi cam olan ne varsa kırılmıştı, televizyon gibi elektronik eşyalarda kırılmıştı, kalan eşyaları yeni tuttuğumuz eve taşımamız gerekiyordu, 10 kattan taşınırken şunu anladık aslında ne kadar gereksiz eşyalarımız varmış. Halen hatay sıcağında çadırda kalan insanlar var. başını sokacağın kötü bir ev bile meğer ne kadar değerliymiş
  • 22-05-2023, 21:06:31
    daireyi kiraya verip karşıda kiraya cıkılabilir. ama bu defa 2+1 anca tutarsınız diye dusunuyorum. ilk evlenirken kız tarafı ev ister cunku sonra olmayacagını bilir. genelde de sonradan olmaz hele su ekonomik sartlarda zorlanılır. imkansıza yakın yani : 1- orayı kiraya vermek karsıda kiraya cıkmak 2- daire bu edim budum bu. fazlası bende yok demek resti cekmek ama bunu tatlı dille yapmak. sonra karar verin karar verdikten sonra bir daha ev konusu acılmasın dersiniz gecersiniz. insanlar kiradalar. kendi evi olan birine de bunu yapmazsın hani. ha nisanlınızın ailesinin maddi durumu iyi ise destek cıksınlar ( bu da cok iyi olur daha guzel daire satın alır yerleşirsiniz. anne baba kızı icin kesenin agzını acacaklardır. bankaya değil ailesine borclanın gitsin
  • 22-05-2023, 21:07:16
    Seven insan her yerde yaşar
  • 22-05-2023, 22:38:35
    Şimdiye kadar bağı kesip her yerden engellemiş olmalısınız. Engellediniz dimi hocam?
  • 23-05-2023, 01:18:36
    Çoğu yorumu okudum herkes yol yakınken dönün demiş fakat şu an ki kadınların bir çoğu böyle genel olarakta ailelerinin çok şey istemelerinden ve kadınında ses etmemesinden kaynaklanıyor. 2 gün önce kuzenim nişanlanacaktı evi var ailesi arabada alacak altın konusundada ortanın biraz üstünü yapıyorlardı 300k lık altın mı ne alınıyordu kızın annesi biz ondan değil şundan istiyoruz diye en kalınlarını gösteriyor öylede 450k fiyat cıkıyor kuzenim benim maaşım bu bunları yapabiliyorum daha iyisini yapabiliyorsanız buyrun diyip ilişkiyi kesti. Sonrasında kız tarafı geri adım attı. Sizin durumununuz daha basit bir durum bence yapabileceklerinizi söyledikten sonra daha iyisini yapabiliyorlarsa buyursunlar yapsınlar. Yapamıyorlarsa ya şükretsinler yada daha orta yol bulmaya çalışın. Şu an hangi kıza giderseniz gidin benzer durumlarla karşılaşırsınız sosyal medyanında bunda etkisi büyük şimdi herkes bir ton şey istiyor.