daireyi kiraya verip karşıda kiraya cıkılabilir. ama bu defa 2+1 anca tutarsınız diye dusunuyorum. ilk evlenirken kız tarafı ev ister cunku sonra olmayacagını bilir. genelde de sonradan olmaz hele su ekonomik sartlarda zorlanılır. imkansıza yakın yani : 1- orayı kiraya vermek karsıda kiraya cıkmak 2- daire bu edim budum bu. fazlası bende yok demek resti cekmek ama bunu tatlı dille yapmak. sonra karar verin karar verdikten sonra bir daha ev konusu acılmasın dersiniz gecersiniz. insanlar kiradalar. kendi evi olan birine de bunu yapmazsın hani. ha nisanlınızın ailesinin maddi durumu iyi ise destek cıksınlar ( bu da cok iyi olur daha guzel daire satın alır yerleşirsiniz. anne baba kızı icin kesenin agzını acacaklardır. bankaya değil ailesine borclanın gitsin