Çoğu yorumu okudum herkes yol yakınken dönün demiş fakat şu an ki kadınların bir çoğu böyle genel olarakta ailelerinin çok şey istemelerinden ve kadınında ses etmemesinden kaynaklanıyor. 2 gün önce kuzenim nişanlanacaktı evi var ailesi arabada alacak altın konusundada ortanın biraz üstünü yapıyorlardı 300k lık altın mı ne alınıyordu kızın annesi biz ondan değil şundan istiyoruz diye en kalınlarını gösteriyor öylede 450k fiyat cıkıyor kuzenim benim maaşım bu bunları yapabiliyorum daha iyisini yapabiliyorsanız buyrun diyip ilişkiyi kesti. Sonrasında kız tarafı geri adım attı. Sizin durumununuz daha basit bir durum bence yapabileceklerinizi söyledikten sonra daha iyisini yapabiliyorlarsa buyursunlar yapsınlar. Yapamıyorlarsa ya şükretsinler yada daha orta yol bulmaya çalışın. Şu an hangi kıza giderseniz gidin benzer durumlarla karşılaşırsınız sosyal medyanında bunda etkisi büyük şimdi herkes bir ton şey istiyor.