Ben evlendikten 2 ay sonra deprem oldu, depremden sonraki ilk gece sadece bir halının üstünde, üzerimizde birşey alamadan uyuduk, uyandığımızda ne eşyalar umrumuzdaydı nede ev umrumuzda oldu, çünkü yaşıyorduk, hayattaydık ve en önemlisi yan yana ve sağlıklıydık. tüm tabak bardak gibi cam olan ne varsa kırılmıştı, televizyon gibi elektronik eşyalarda kırılmıştı, kalan eşyaları yeni tuttuğumuz eve taşımamız gerekiyordu, 10 kattan taşınırken şunu anladık aslında ne kadar gereksiz eşyalarımız varmış. Halen hatay sıcağında çadırda kalan insanlar var. başını sokacağın kötü bir ev bile meğer ne kadar değerliymiş