Ensalgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3+1 120m evin nesi küçük Allah aşkına? 2+1 85m evde yaşıyoruz biz.
Dinazor besleyecekler belkide evde o yüzden beğenmediler.
Damat değilde ev beğeniyorlarsa sıkıntı.
Herşeyden önce ahlak önemli gerisi çözülür zaten. Ahlak yoksa sıkıntı büyük.