Anket şoförlük ve ehliyet durumunuz
Toplam Katılımcı Sayısı: 288
şoförlük ve ehliyet durumunuz
araba kullanabiliyorum ehliyetim var
%72,57 (209 Oy)
araba kullanabiliyorum ama ehliyetim yok
%10,42 (30 Oy)
araba kullanamiyorum ehliyetim yok
%9,72 (28 Oy)
araba kullanamiyorum ama ehliyetim var
%7,29 (21 Oy)
  • 24-04-2023, 16:11:21
    #28
    Ozkan1151 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4. seçenekteyim hocam ehliyeti sorunsuz tekte aldık almasına da araba olmadığı için ehliyeti alalı elimize araba değmedi
    Bende bundan korkuyorum. 18 oldum ehliyet almayı düşünüyorum ama araba yok daha. Ehliyet alıp uzun süre araba kullanmayıp unutmamak istiyorum
  • 24-04-2023, 16:11:43
    #29
    Araba kullanabiliyorum ehliyetimde var fakat kullanmıyorum bi 6-7 aydır boşuna almışım
  • 24-04-2023, 16:13:58
    #30
    Src4 var ekstra olarak uyar mı
  • 24-04-2023, 16:14:20
    #31
    aktif motoisklet kullanıyorum, araba da kullanıyorum ama bu ara arabam yok, Antalya'da pek gerek de yok
    evlenince tekrar araba alacağım.
    Ayrıca yat ehliyetim var , aktif kullanıyorum,bir de e sınıfı ehliyet var arada midi tarzı araçlar kullanırım.
    sürüş MOTTOM; TRAFİĞE GÖRE HIZ, SAKİN VE GÜVENLİ
  • 24-04-2023, 16:15:00
    #32
    backlinkmatik.com
    Greed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Src4 var ekstra olarak uyar mı
    o ne kargo mu hocam
  • 24-04-2023, 16:16:05
    #33
    backlinkmatik.com
    Recep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pilotum. (PPL) Lisansım var
    hocam keyfi mi ticari mi sürüyorsunuz
  • 24-04-2023, 16:16:26
    #34
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o ne kargo mu hocam
    Yurtiçi yük taşıma yapmaya yarayan belge hocam ticari araçlar için kargo nakliyat yanlış bilmiyorsam taksi de dahil
  • 24-04-2023, 16:17:24
    #35
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam keyfi mi ticari mi sürüyorsunuz
    ilgili lisans keyfi surusler için, ama ben şaka yaptım pilot falan değilim
  • 24-04-2023, 16:18:33
    #36
    17 yaşında yaşadığım bi travma sonucu arac kullanamıyorum o yüzden ehliyet almadım, ama İHA pilot ehliyetim var o sayılır mı?