aktif motoisklet kullanıyorum, araba da kullanıyorum ama bu ara arabam yok, Antalya'da pek gerek de yok

evlenince tekrar araba alacağım.
Ayrıca yat ehliyetim var , aktif kullanıyorum,bir de e sınıfı ehliyet var arada midi tarzı araçlar kullanırım.
sürüş MOTTOM; TRAFİĞE GÖRE HIZ, SAKİN VE GÜVENLİ