Konu
r10 un şoförlüğü ne durumda:)
24-04-2023, 16:18:33
#36
hakancevik
17 yaşında yaşadığım bi travma sonucu arac kullanamıyorum o yüzden ehliyet almadım, ama İHA pilot ehliyetim var o sayılır mı?