Arabam olmadan yaşayamam her halde her yere onunla gidiyorum.
Ehliyetim var ama araç kullanamıyor olsaydım diye bir seçenek olduğunu düşünmüyorum (kendi adıma) kullanamayacağım aracın ehliyetini almanın mantığı yok bende (kendi adıma konuşuyorum linç yemeyelim durduk yere)
iş makinesi var ama sadece foklift kullana biliyorum kırıcı ve kazıcıları hiç denemedim ama denemek isterim