Anket şoförlük ve ehliyet durumunuz
Toplam Katılımcı Sayısı: 288
şoförlük ve ehliyet durumunuz
araba kullanabiliyorum ehliyetim var
%72,57 (209 Oy)
araba kullanabiliyorum ama ehliyetim yok
%10,42 (30 Oy)
araba kullanamiyorum ehliyetim yok
%9,72 (28 Oy)
araba kullanamiyorum ama ehliyetim var
%7,29 (21 Oy)
  • 24-04-2023, 16:02:14
    #10
    mersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    16 Temmuzda ehliyet sınavım vardı. 15 Temmuzda darbe oldu. Millet 3 ayda alırken ben 5 ayda aldım.

    Bahtsız bedeviliğim ehliyet alırken bile karşıma çıktı. Çöle gitmiyorum Allah muhafaza kutup ayısı falan.........
    kahkaha attım hocam
  • 24-04-2023, 16:02:26
    #11
    Üyeliği durduruldu
    keşke bilmeseydim kullanmayı 😃
  • 24-04-2023, 16:02:28
    #12
    backlinkmatik.com
    tmvcit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6000tl değerindeki şoförlük becerilerimi 1TL'den açık artırmaya koyuyorum.
    hemen al kac tl hocam
  • 24-04-2023, 16:02:45
    #13
    A ve b sınıfı ehliyetim var aktif motosiklet kullanıyorum iki teker candır
  • 24-04-2023, 16:03:06
    #14
    backlinkmatik.com
    VipHouseMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    keşke bilmeseydim kullanmayı 😃
  • 24-04-2023, 16:03:37
    #15
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ailem 3 ay ehliyet al diye ikna etmeye çalıştı
    Araba sürmekten nefret ederim. En son zamlanacak dedikleri için gittim aldım. Sürücü kartını bile çıkarttırmadım Nedense içimde hiç araba hevesi yok
    Vito adamdır Bende sevmem pist dışında
    • SEOmuhendisi
    • ZFC
    SEOmuhendisi ve bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 24-04-2023, 16:04:07
    #16
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hemen al kac tl hocam
    Backlink sektöründen benim lehime çekilirseniz bedava hocam
  • 24-04-2023, 16:04:14
    #17
    Arabam olmadan yaşayamam her halde her yere onunla gidiyorum.
    Ehliyetim var ama araç kullanamıyor olsaydım diye bir seçenek olduğunu düşünmüyorum (kendi adıma) kullanamayacağım aracın ehliyetini almanın mantığı yok bende (kendi adıma konuşuyorum linç yemeyelim durduk yere)
    iş makinesi var ama sadece foklift kullana biliyorum kırıcı ve kazıcıları hiç denemedim ama denemek isterim
  • 24-04-2023, 16:04:30
    #18
    Üyeliği durduruldu
    JCB operatörüyüm :$