Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ailem 3 ay ehliyet al diye ikna etmeye çalıştı
Araba sürmekten nefret ederim. En son zamlanacak dedikleri için gittim aldım. Sürücü kartını bile çıkarttırmadım Nedense içimde hiç araba hevesi yok
Vito adamdır Bende sevmem pist dışında