Konu
r10 un şoförlüğü ne durumda:)
24-04-2023, 16:03:37
#15
Misafir
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ailem 3 ay ehliyet al diye ikna etmeye çalıştı
Araba sürmekten nefret ederim. En son zamlanacak dedikleri için gittim aldım. Sürücü kartını bile çıkarttırmadım
Nedense içimde hiç araba hevesi yok
Vito adamdır
Bende sevmem pist dışında