Anket şoförlük ve ehliyet durumunuz
Toplam Katılımcı Sayısı: 288
şoförlük ve ehliyet durumunuz
araba kullanabiliyorum ehliyetim var
%72,57 (209 Oy)
araba kullanabiliyorum ama ehliyetim yok
%10,42 (30 Oy)
araba kullanamiyorum ehliyetim yok
%9,72 (28 Oy)
araba kullanamiyorum ama ehliyetim var
%7,29 (21 Oy)
  • 24-04-2023, 16:19:30
    #37
    Üyeliği durduruldu
    UbrTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ne yaptın trafik polisinimi ezdin bu kadar ceza nedir 20 yılda sadece 2 trafik cezam var birisi 50 tl idi diğeri 750 tl
    Ehliyetsizlikten yedim 3 kere
  • 24-04-2023, 16:21:27
    #38
    backlinkmatik.com
    hakancevik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    17 yaşında yaşadığım bi travma sonucu arac kullanamıyorum o yüzden ehliyet almadım, ama İHA pilot ehliyetim var o sayılır mı?
    seni mi kircaz hocam kabul
  • 24-04-2023, 16:23:52
    #39
    Aktif olarak araba kullanıyorum ayrıca kamyonumuz var onuda nadiren kullanırım ve üstündeki vinci'de kullanırım
  • 24-04-2023, 16:28:51
    #40
    2 hafta öncesinde arabamın el frenini tam çekmemem sebebiyle direğe toslaması dışında, iyi bir şoförlüğümün olduğunu söyleyebilirim
  • 24-04-2023, 16:31:32
    #41
    Araba ve motor kullanabiliyorum ama ehliyet yok.
  • 24-04-2023, 16:43:23
    #42
    Nasip olursa bu yaz hayırlısıyla ehliyeti alacağım heyecanlıyım
  • 24-04-2023, 16:51:24
    #43
    Tır ehliyeti CE
    Src 3 - Src 5 + tanker
    Psikoteknik
  • 24-04-2023, 16:54:58
    #44
    Servis şoförlugümuzde var 😄
  • 24-04-2023, 22:53:30
    #45
    v8 araba ve kamyonet, cross ve racing motosiklet kullandım. A ve B ehliyetim var
    şuanda ise v8 arabam ve cross motosikletim var ikisinide kullanırken çok zevk alıyorum. Cross ekibi ile 2,3 günde bir dağa çıkıyoruz öneririm..