Konu
r10 un şoförlüğü ne durumda:)
24-04-2023, 16:28:51
#40
teatral
2 hafta öncesinde arabamın el frenini tam çekmemem sebebiyle direğe toslaması dışında, iyi bir şoförlüğümün olduğunu söyleyebilirim