4. seçenekteyim hocam ehliyeti sorunsuz tekte aldık almasına da araba olmadığı için ehliyeti alalı elimize araba değmedi
Bende bundan korkuyorum. 18 oldum ehliyet almayı düşünüyorum ama araba yok daha. Ehliyet alıp uzun süre araba kullanmayıp unutmamak istiyorum