• 18-04-2023, 03:56:49
    #10
    Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım TR sunucusunda değilsiniz hocam, bizden milyon adım öndesiniz. Ben 1. sınıfa giderken 5 kişi aynı sırada oturuyorduk. Totomun yarısı yamuktur benim
  • 18-04-2023, 03:57:41
    #11
    StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En çok mavi önlükle çekilmiş bir fotoğrafım olmasını çok isterdim
    wojak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence çok hoş bir düşünce, hem çocuk açısından hem başka açılardan. Misal bugün varız yarın yokuz. Bizi tanıyan son insan öldükten sonra tamamen silinmiş olacağız. En azından bu tarz şeyler belki bir nebze olsun bizi biraz daha yaşatır.
    Hocam şahsen ben babamın düğün videosunu bile 2 saat kesintisiz izledim. Takıldığım kızları, gittiğim barlarda oynadığım oyunları hatta metin2 char kasarken makarna önünde 15 yaşlarımdaki halimi kendisi izlediğinde acaba nasıl tepki verir. Belki bizi o kadar sevmez diyeceğim belki bir çocuğum bile olmayacak ama anıdır. En kötü biz açar biz izleriz yaşlanınca.. Oda Allahın hikmeti artık nasip..
    • StyleWaR
    • vicdum
    StyleWaR ve vicdum bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 18-04-2023, 03:58:40
    #12
    StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım TR sunucusunda değilsiniz hocam, bizden milyon adım öndesiniz. Ben 1. sınıfa giderken 5 kişi aynı sırada oturuyorduk. Totomun yarısı yamuktur benim
    Hocam o zamanlar pederde para varmış. Herşeyi kameraya almış adam Benimde elime tutuşturmuş ya görseniz neler neler var
    • StyleWaR
    StyleWaR bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 18-04-2023, 04:02:37
    #13
    Maneviyat çok güzel
  • 18-04-2023, 04:30:12
    #14
    2011 yılında ilk akıllı telefonumu aldığım yıldan bu yana bende aynı serüvendeyim
  • 18-04-2023, 04:32:19
    #15
    MrUlus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maneviyat çok güzel
    Kesinlikle..
    yahyaozinanir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2011 yılında ilk akıllı telefonumu aldığım yıldan bu yana bende aynı serüvendeyim
    Hocam arada bakıp dalıyorum. Sizdede oluyor mu neler yaşamışım diye garip bir his.
    • yahyaozinanir
    yahyaozinanir bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 18-04-2023, 05:29:04
    #16
    Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle..


    Hocam arada bakıp dalıyorum. Sizdede oluyor mu neler yaşamışım diye garip bir his.
    Hem o oluyor hemde Yahya sende vardır baksana bir şu yıla deyip gelende
  • 18-04-2023, 05:41:29
    #17
    benim steam kütüphanem var ölmeden bütün çocuklarımı aile hesabına ekleyip bütün oyunları açıcam doya doya oynasınlar para vermeye çalışmadan, içinde bedavaya aldığım ve şuan 1000lerce tl olan oyunlar bile var büyük koleksiyon
  • 18-04-2023, 06:47:21
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Aleyküm selam güzel düşünce lakin bar vs demişsiniz bence kötü ornek olacak şeyleri kaldirmalisiniz.