MrUlus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maneviyat çok güzel
Kesinlikle..
yahyaozinanir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2011 yılında ilk akıllı telefonumu aldığım yıldan bu yana bende aynı serüvendeyim
Hocam arada bakıp dalıyorum. Sizdede oluyor mu neler yaşamışım diye garip bir his.