StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım TR sunucusunda değilsiniz hocam, bizden milyon adım öndesiniz. Ben 1. sınıfa giderken 5 kişi aynı sırada oturuyorduk. Totomun yarısı yamuktur benim
Hocam o zamanlar pederde para varmış. Herşeyi kameraya almış adam Benimde elime tutuşturmuş ya görseniz neler neler var