Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım TR sunucusunda değilsiniz hocam, bizden milyon adım öndesiniz. Ben 1. sınıfa giderken 5 kişi aynı sırada oturuyorduk. Totomun yarısı yamuktur benim