En çok mavi önlükle çekilmiş bir fotoğrafım olmasını çok isterdim
Bence çok hoş bir düşünce, hem çocuk açısından hem başka açılardan. Misal bugün varız yarın yokuz. Bizi tanıyan son insan öldükten sonra tamamen silinmiş olacağız. En azından bu tarz şeyler belki bir nebze olsun bizi biraz daha yaşatır.
Hocam şahsen ben babamın düğün videosunu bile 2 saat kesintisiz izledim. Takıldığım kızları, gittiğim barlarda oynadığım oyunları hatta metin2 char kasarken makarna önünde 15 yaşlarımdaki halimi kendisi izlediğinde acaba nasıl tepki verir. Belki bizi o kadar sevmez diyeceğim belki bir çocuğum bile olmayacak ama anıdır. En kötü biz açar biz izleriz yaşlanınca.. Oda Allahın hikmeti artık nasip..