• 18-04-2023, 03:45:49
    #1
    Teşekkürler R10
    • Moldovalı
    • MELİH
    • UKHosting
    Moldovalı, UKHosting ve bunu beğendi.
    16 kişi bunu beğendi.
  • 18-04-2023, 03:47:06
    #2
    Bence cok güzel bir hediye, tebrik ederim çok düşüncelisiniz
  • 18-04-2023, 03:47:20
    #3
    olsun isterdim ama yok
  • 18-04-2023, 03:48:39
    #4
    En çok mavi önlükle çekilmiş bir fotoğrafım olmasını çok isterdim
  • 18-04-2023, 03:49:16
    #5
    Güzel düşünce ama çocuk bence hepsini izlemez ya
  • 18-04-2023, 03:49:25
    #6
    Kuvvet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence cok güzel bir hediye, tebrik ederim çok düşüncelisiniz
    Cansedefoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olsun isterdim ama yok
    Yaş aldıkça anlamsız gelen şeylerin daha değerli olduğunu hissediyor insan. Belki bir yazılı talimatla ona tam 30 yaşında verilmesini isteyebilirim.
    Ölüm var kalım var. Bu gibi planları sevmem. Yarını düşünmeden yaşayan biri olarak ama bunu yapacağım
  • 18-04-2023, 03:49:54
    #7
    Çokta mantıklı hocam tebrik ederim gerçekten ☺
  • 18-04-2023, 03:52:00
    #8
    StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En çok mavi önlükle çekilmiş bir fotoğrafım olmasını çok isterdim
    • StyleWaR
    StyleWaR bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 18-04-2023, 03:54:30
    #9
    Bence çok hoş bir düşünce, hem çocuk açısından hem başka açılardan. Misal bugün varız yarın yokuz. Bizi tanıyan son insan öldükten sonra tamamen silinmiş olacağız. En azından bu tarz şeyler belki bir nebze olsun bizi biraz daha yaşatır.