Kuvvet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence cok güzel bir hediye, tebrik ederim çok düşüncelisiniz
Cansedefoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
olsun isterdim ama yok
Yaş aldıkça anlamsız gelen şeylerin daha değerli olduğunu hissediyor insan. Belki bir yazılı talimatla ona tam 30 yaşında verilmesini isteyebilirim.
Ölüm var kalım var. Bu gibi planları sevmem. Yarını düşünmeden yaşayan biri olarak ama bunu yapacağım