Bence çok hoş bir düşünce, hem çocuk açısından hem başka açılardan. Misal bugün varız yarın yokuz. Bizi tanıyan son insan öldükten sonra tamamen silinmiş olacağız. En azından bu tarz şeyler belki bir nebze olsun bizi biraz daha yaşatır.