Açmış olduğum ticari konuyu baltalayan kullanıcıyı özelden uyardım, karşılığında bu mesajı aldım.
Nah satarsın, akıll ol..
Empati yapalım, benim yerime siz olsanız ne cevap verirsiniz ?
Sağ tarafta konuşmayı bildir diye bir buton var hocam, aynısı kişinin baltalama saydığınız yorumu için de var. Yapılacak tek şey moderasyona iletmek, gerisini onlar halleder. Boşuna polemiğe girmenize gerek yok.
Eskiden ben de bu şekilde çıkışabiliyordum ancak artık çok kibar bir dille yaklaşmaya çalyorum. Karşı taraf genelde nazik yaklaşımıma nazik yaklaşıyor. Naçizane önerim
Dün birisi ile burada yorumdan tartıştığım için şahsi numaramdan arayıp saatlerce küfretti mesajlar tehditler... Polise vereceğim dememe rağmen devam etti..
Mecbur bende verdim avukata hakaret için alacağım parayla bağış yapacağım . bence es geçmeyin, gidin ve tazminat davası açın.Ben artık bağışıklık kazandım
Dün birisi ile burada yorumdan tartıştığım için şahsi numaramdan arayıp saatlerce küfretti mesajlar tehditler... Polise vereceğim dememe rağmen devam etti..
Mecbur bende verdim avukata hakaret için alacağım parayla bağış yapacağım . bence es geçmeyin, gidin ve tazminat davası açın.Ben artık bağışıklık kazandım
hangi hakarete karşı dava açıp da tazminat alacak merak ettim hocam. Nah satarsın demeyi hakaret olarak saymaktansa argo olarak nitelendirdim ben. Bazı şeyler uğraşmaya değer bazıları değmez, bu kişi de uğraşmaya değmeyecek kişilerden. profiline girip kişiyi engellemesi en doğru ve mantıklı çözümü. Süreç uzadıkça kişiye de ek stres oluşturacak ister istemez. Hayatınızı böyle küçük şeyler için kısaltmaya değmez.