Konu
Siz olsanız ne yaparsınız ?
18-04-2023, 00:00:59
#4
Misafir
Eskiden ben de bu şekilde çıkışabiliyordum ancak artık çok kibar bir dille yaklaşmaya çalyorum. Karşı taraf genelde nazik yaklaşımıma nazik yaklaşıyor. Naçizane önerim